دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

موثرترین مکمل های افزایش حجم

 

یکی از مهم‌ترین مزایای فعالیت‌های ورزشی افزایش حجم عضلات و نیز قدرت عمومی بدن است. این عضلات به شما کمک خواهند کرد تا در زندگی روزانه خود و نیز در هنگام فعالیت‌های بدنی توانایی لازم را داشته باشید.اغلب افرادی که به باشگاه بدنسازی می‌روند به دنبال افزایش حجم هستند و تلاش می‌کنند با پیروی از رژیم غذایی  و مکمل بدنسازی مناسب دوره حجم خود را به خوبی طی کنند.یکی از فواید مهم ورزش منظم، تقویت عضلات و رشد آنها است. بدیهی است افزایش حجم عضلات تنها با انجام ورزش های قدرتی امکان پذیر نیست. بلکه دریافت مکمل افزایش حجم به شما کمک می کند تا مسیر رسیدن به اندام دلخواهتان را کوتاه کنید.

شناخت مکملها نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پک مکمل برای دوره حجم بپردازیم. در پایان این مقاله دید بازتری به این موضوع خواهید داشت و می‌توانید بهترین مکمل بدنسازی را انتخاب کنید.مکمل های بدنسازی هرکدام بر حسب مواد تشکیل دهنده ای که دارند برای هدف خاصی مصرف می‌شوند. در ورزش بدنسازی مصرف مکمل یک تخصص و علم محسوب می‌شود و باید دقیقا بدانید که کدام مکملهای بدنسازی شما را به هدفتان می‌رسانند. به طور کلی مکمل‌هایی که برای استفاده در دوره حجم معرفی می‌شوند به شرح زیر هستند:

پودر پروتئین کازئین

پروتئین دیگر شیر، کازئین، درست در رده پس از وی قرار می گیرد. کازئین به دلیل سرعت پایینِ هضم آن همیشه در اولویت بعد از پروتئین وی قرار داشته است اما همین سرعت کُند باعث می شود که برای قبل از خواب یک میان وعده ایده آل باشد. در واقع آن باعث می شود که از کاتابولیسم عضلات هنگام خواب جلوگیری شود.

ادامه مطلب در لینک زیر

بهترین مکمل های افزایش حجم عضله کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *