دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

نقد و بررسی تخصصی جینسنگ اورامین اف

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم حاوی ویتامین‌های گروه B ،A ،C ،D ،E، جینسینگ و رویال ژلی است که این محصول برای رفع خستگی و ترمیم سریع تر زخم‌ها و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید و تاثیرگذار است.

نقد و بررسی کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم

کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم فارم حاوی انواع ویتامین‌ها، املاح معدنی (مینرال) و همچنین عصاره جینسینگ و رویال ژلی است. این کپسول ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کرده و برای استفاده افراد در سنین رشد مناسب است.

پتاسیم

پتاسیم موجود در کپسول ژلاتینی اورامین اف دوون فارم یکی از مهم‌ترین مواد معدنی است که برای هر سلولی ضروری است. پتاسیم در مایع درون سلولی وجود داشته ولی وجود مقادیر کم آن در مایعات خارج سلولی نیز جهت انجام عملکرد طبیعی سلول‌های عضلات اساسی است. بدن یک فرد عادی حدود ۱۲۰ گرم پتاسیم و ۲۴۵ گرم کلرید پتاسیم دارد. ۱۱۷ گرم این پتاسیم در درون سلول‌ها و ۳ گرم باقیمانده در مایعات خارج سلولی دیده می شود.

پتاسیم موجب افزایش ترشح هورمون ها شده و در سم زدایی خون به کلیه‌ها کمک می‌کند. پتاسیم موجب پیشگیری از اختلالات هورمونی زنانه می‌شود. در عملکرد مناسب سیستم عصبی شرکت داشته و از بروز ضعف و خستگی در بدن پیشگیری می‌کند. پتاسیم در کاهش فشار خون نیز موثر است. کمبود پتاسیم در افراد سالم بسیار کم دیده می‌شود، چون معمولا منابع غذایی حاوی مقادیر مناسب پتاسیم هستند. با این حال در اثر اختلالات گوارشی، اسهال و استفراغ های شدید، اسیدوزهای دیابتی، نفریت‌های مزمن و درمان‌های استروئیدی و یا سایر داروهای مشابه کمبود پتاسیم رخ می‌دهد. استرس‌های فیزیکی و ذهنی نیز می‌توانند موجب کمبود پتاسیم در بدن شوند. کمبود پتاسیم موجب خستگی و ضعف، اختلال در ضربان قلب، کاهش آگاهی و هوشیاری مغز و تعرق شدید دست‌ها و پاها و نیز افزایش حساسیت اعصاب به سرما می‌شود. تاخیر در بهبود زخم‌ها و شکستگی های استخوان در بدن نیز ممکن است رخ دهد.

استعلام قیمت و ثبت سفارش از طریق لینک زیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *