دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

چگونه چربی بدن را پایین بیاوریم

اگر برای رسیدن به شکل مناسب اندام خود به سختی در تلاش هستید و قصد دارید چربی های اضافه بدنتان را آب کنید، ممکن است نگران از دست دادن عضلات خود نیز باشید. برای پیشگیری از این شرایط شما می توانید دستورالعمل های غذایی و  تناسب اندام  که می توانند به شما در کسب نتایج دلخواه کمک کنند را دنبال کنید.

شما باید وزن خود را به روشی بی خطر و موثر کاهش دهید تا میزان از دست دادن چربی بهینه سازی شده و در عین حال توده عضلانی نیز حفظ شود. این به ویژه اگر قصد دارید سطح تناسب اندام، فعالیت جسمانی و عملکرد کلی خود را حفظ کنید، اهمیت دارد.

با رویکردی درست، امکان کاهش میزان چربی و حفظ توده عضلانی بدن وجود دارد.

چه چیزی برای از بین بردن چربی بدن لازم است؟  

برای کاهش چربی، کالری مصرفی شما باید کمتر از میزان کالری باشد که می سوزانید و همچنین باید به طور منظم ورزش کنید. فعالیت جسمانی مکرر به خلاص شدن از چربی اضافه بدن کمک می کند. اگر بدون انجام ورزش وزن کم کنید، احتمال این که هم چربی و هم عضله خود را از دست بدهید، بیشتر است.

در شرایطی که از دست دادن چربی در بخش های خاص امکان پذیر نیست، شما می توانید روی کاهش درصد چربی کلی بدن کار کنید.

آهسته پیش بروید. از دست دادن سریع وزن ممکن است به از دست دادن توده عضلانی منجر شود. بهتر است هر هفته مقدار کمی از وزن اضافه را در یک دوره زمانی طولانی‌تر کاهش یابد.

چگونه توده عضلانی خود را حفظ کنیم

برای حفظ عضلات خود در شرایطی که میزان چربی بدن را کاهش می دهید، شما نیازمند برقراری تعادل بین محدودیت ها و اعمال فشار بر خود هستید.

هر فردی نتایج متفاوتی را کسب خواهد کرد. به بدن خود گوش کنید و برنامه تمرینات ورزشی و رژیم غذایی خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

زمان ریکاوری را برنامه ریزی کنید

ادامه مطلب در لینک زیر

روش هایی علمی برای کاهش چربی بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *