دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

مکمل ورزشی آمینو اسید و افزایش استقامت بدن

مکمل ورزشی آمینو اسید مکملی است  که امروزه برای حفظ سلامت عمومی و تقویت بدن در حین انجام  تمرینات ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. آمینو اسیدها در تمامی غذاها و مکملهای پروتین دار یافت می شوند. اگر آمینواسیدهای مورد نیاز بدن را از منابع طبیعی  تامین کنید بسیار اثربخش تر خواهند بود.زیرا این منابع دارای تمامی آمینو اسیدها و پروتئین های ضروری و مورد نیاز بدن هستند.

مصرف غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند (به ویژه گوشت و مواد لبنی)  سبب می شود موادمغذی دیگری که ممکن است مکمل آمینو اسید فاقد آن باشد، وارد بدن شود. در نتیجه می توان گفت با پیروی از رژیم غذایی سالم بدن سالم تر و زندگی بهتری خواهید داشت.

آیا واقعا مکملهای بدنسازی موثر هستند؟

این سوالی است که بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان در مورد مصرف مکمل ورزشی می پرسند. ساده ترین راهکار برای پاسخ به این سوال این است که ابتدا بدانید هر مکمل ورزشی چه کارآیی دارد.

اگر مکمل ورزشی را گزینه ای جادویی در نظر بگیرید که قرار است شما را به فراسوی قدرت و انرژی ببرد سخت در اشتباه هستید.  تنها کار مشخصی که مکمل ورزشی انجام می دهد (و همانطور که از نامش پیداست) در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب به موفقیت فرد کمک می کند.

مکمل ورزشی آمینو اسید (BCAA)

گاهی اوقات بسیاری از مردم بر این اعتقاد هستند که حفظ بدن بعد از ورزش به اندازه خود ورزش اهمیت دارد. بدن شما بعد از ورزش وارد مرحله ریکاوری می شود، در این مرحله نیز عضله سازی صورت می گیرد و انرژی مصرف شده نیازمند جایگزینی است.

در اینجاست که مصرف مکمل ورزشی آمینو اسید اهمیت ویژه ای دارد. آمینو اسید و یا بی.سی.ای.ای ترکیبی از آمینو اسیدهایی مانند لوسین، ایزولوسین و والین است. این مکمل ورزشی به افزایش استقامت بدن، قدرت و حجم عضلات، بازسازی ذخایر بدن، پروتئین سازی و درمان کمبود پروتئین در بدن کمک می کند.

مکمل ورزشی آمینو اسید و افزایش حجم عضلات!

ادامه مطلب در لینک زیر

مکمل ورزشی آمینو اسید چه اثراتی بر بدن دارد

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *