دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

اشتباهات رایج بانوان تازه کار هنگام ورود به باشگاه بدنسازی

وقتی به عنوان یک تازه کار وارد یک باشگاه می‌شوید و شروع به تمرین می کنید ممکن است اشتباهاتی انجام دهید. این اشتباهات می‌تواند موجب آسیب، نتیجه نگرفتن از برنامه و در نهایت دلسرد شدن شما از ورزش بدنسازی شود. در این مطلب به اشتباهات تمرینی رایج در باشگاه بدنسازی بانوان اشاره می کنیم و هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • تمرین با شدت پایین

زنان معمولاً به علت ترس از حجیم و مردانه شدن تمایل به تمرین کردن با شدت پایین دارند. اگر شدت تمرین شما به حدی پایین است که در هفته های اول هیچ گونه فشاری را احساس نمی کنید باید به شما بگویم این تمرینات هیچ تأثیر مثبتی نداشته و صرفاً اتلاف وقت است. پس یکی از اشتباهات در باشگاه بدنسازی بانوان تمرین باشدت پایین است.

  • بدون هدف تمرین کردن

هدف گذاری های فردی، برای ایجاد انگیزه بسیار مفید هستند. برای مثال به خود بگویید تا ماه دیگر باید یک سایز کم کنم و زمان تمرین به هدفتان فکر کنید. هدف داشتن باعث می شود حتی وقتی از باشگاه خارج می شوید نسبت به خوراکی هایی که مصرف می کنید نیز حساس شوید. پس یکی دیگر از اشتباهات رایج در باشگاه بدنسازی بانوان بدون هدف تمرین کردن است.

  • تاکید زیاد بر حرکات شکم

در هفته های اول اصرار زیادی بر اجرای تمرینات دراز نشست و کار شکم دارید. چون فکر می کنید که این تمرینات تأثیر زیادی بر کاهش چربی های شکم دارد. در حالی که همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تأثیر این تمرینات برعضله ی شکم است و نه بر سوختن چربی های شکمی. پس یکی دیگر از اشتباهات رایج در باشگاه بدنسازی بانوان تاکید زیاد بر انچام تمرینات شکم به منظور چربی سوزی موضعی است.

  •  انجام بیش از حد تمرینات هوازی بنا به دلایل غلط

ادامه مطلب در لینک زیر

اشتباهات رایج بانوان در باشگاه بدنسازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *