دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

بهترین روش های طبیعی برای چربی سوزی سریع

سوزاندن چربی اضافی همیشه چالش برانگیز است، چه به دنبال بهبود وضعیت کلی سلامت خود باشید و چه قصد داشته باشید برای زیبایی لاغر کنید.خوشبختانه، اقدامات ساده زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش چربی سوزی انجام دهید. در این مقاله چند مورد از بهترین راه ها برای سوزاندن سریع چربی و بهبود کاهش وزن آمده است.

  • تمرینات قدرتی
    طبق یک بررسی، ۱۰ هفته تمرین مقاومتی می تواند علاوه بر کاهش وزن، کالری سوزانده شده در حالت استراحت (متابولیسم پایه) را ۷٪ افزایش دهد. این نوع تمرینات باعث کاهش چربی شکمی نیز می شوند، به ویژه هنگامی که با ورزش هوازی ترکیب شوند.
  • رژیم غذایی پر پروتئین
    خوردن پروتئین بیشتر ممکن است چربی شکمی را کاهش دهد. افزایش پروتئین مصرفی باعث کاهش اشتها، کاهش کالری دریافتی و حفظ توده عضلانی شود.
  • خواب کافی

مطالعات متعددی ارتباط بین خواب کافی و کاهش وزن را نشان داده اند. یک مطالعه از ۶۸۱۸۳ زن نشان داد کسانی که در طی یک دوره ۱۶ ساله ۵ ساعت یا کمتر از شبانه روز می خوابند، بیشتر از افرادی که بیش از هفت ساعت در هر شب می خوابند، احتمال افزایش وزن دارند. تحقیقات دیگر نشان می دهد که کمبود خواب ممکن است به تغییر در هورمون های گرسنگی، افزایش اشتها و خطر چاقی بیشتر منجر شود.اگرچه همه افراد به میزان متفاوتی از خواب نیاز دارند، اما اکثر مطالعات نشان داده اند که حداقل هفت ساعت خواب در هر شب با بیشترین فواید در رابطه با وزن بدن همراه است.

  • کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده

کربوهیدرات های تصفیه شده حاوی فیبر و مواد مغذی کمی هستند، گرسنگی را افزایش داده و با افزایش چربی شکم همراهند. میزان مصرف کربوهیدرات تصفیه شده از شیرینی، غذاهای فرآوری شده، ماکارونی، نان های سفید و غلات صبحانه بدون سبوس را کاهش دهید. آن ها را با غلات کامل مانند گندم کامل، کینوآ، گندم سیاه ، جو و جو دوسر جایگزین کنید.

ادامه مطلب در لینک زیر

۱۰۰ راهکار ساده جهت کاهش وزن و سوزاندن سریع چربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *