دسته‌ها
ریپورتاژ آگهی

قرص جوشان ویتامین C چیست

ویتامین C یکی از بهترین ویتامین هایی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی روی تقویت سیستم ایمنی داشته باشد و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند.چگونگی و نحوه مصرف ویتامین ها می تواند یکی از مهم ترین معیار های تاثیرگذاری باشد. اگر شما بدانید کدام زمان را برای مصرف ویتامین ها و مولتی ویتامین ها داشته باشید می توانید نتیجه بهتری از آن ها بگیرید. یکی از بهترین قرص هایی که شما می توانید به عنوان یک مولتی ویتامین خوب استفاده کنید قرص جوشان ویتامین c می باشد. که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم .

قرص جوشان ویتامین C چیست؟

یکی از ضروری ترین ویتامین های که می تواند روی سیستم ایمنی بدن ما تاثیرگذار باشد و همچنین از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها مانند سرماخوردگی، آنفولانزا جلوگیری می کند، ویتامین ث می باشد. این ویتامین نوعی ویتامین محلول در آب است که به وسیله بدن ساخته نمی شود و شما فقط می توانید آن را از طریق خوردن خوراکی ها و مواد غذایی حاوی این ویتامین به دست آورید.

البته داروها و قرص ها هم بی تاثیر نیستند، برای نمونه قرص جوشان ویتامین C این قرص می تواند برای استفاده روزانه به تجویز پزشک مناسب باشد. شما می توانید با مصرف این قرص در طول روز مانند یک نوشیدنی خوش طعم، مقدار زیادی از انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید.

مقدار و نحوه مصرف ویتامین ث برای تمام افراد یکسان نیست، افرادی که باردار هستند، مادرانی که شیر می دهند، خانم ها، کودکان و آقایان و ورزشکاران هر کدام میزان و نحوه مصرف مخصوص به خود را دارند که در ادامه بیشتر در مورد آن توصیح می دهیم . ویتامین ث را می توانیم با خوردن میوه ها، سبزیجات و برخی از مواد غذایی تامین کنیم.

به طور کلی می توان گفت این ویتامین در بدن به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و از به وجود آمدن بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند، تقویت سیستم ایمنی بدن به  میزان این ویتامین در بدن شما بستگی دارد. با توجه به این که کودکان از خوراکی ها و غذاها به خوبی استفاده نمی کنند، می توانید از این قرص های جوشان به عنوان یک شربت استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از ویتامین ث

ادامه مطلب در لینک زیر

بهترین زمان مصرف ویتامین ث چه موقعی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *